jueves, 27 de marzo de 2008

Aqui podeu veure la granja de porcs. Aqui no ho sembla pero estavem super bruts, plens de pols... una setmana sense cambiarnos de roba... ah! i el mes important!! el sombrero cowboy q ens vam comprar a sydney!



Les dues Miriams en la ranxera q dsps vaig arribar a conduir alguns dies. un d ells amb quinze porquets petits al meu costat!! un escandol!! jjj


es nota q el qui fa les fotos es el xavi... jjj torno a ser jo, potser pq currava mes q ell... :) aqui agafavem aigua per donarli a alguns dels porcs


dos dels porquets petits q cuidavem amb el biberon. eren molt macos...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Helowwwwwwwww darlingssss!
Qui ho havia de dir q anirieu a cuidar porcs a Australia, i jo que em pensava que només en teniem a Vic!
Us veig molt apanyats la veritat...vaya todoterrenos que esteu fets! Això és com "Perdidos" cada granja-capitol és més emocionant! Molts petons guapos. Montse