domingo, 4 de mayo de 2008

Canvi de plans

Hooola a toots!!!

Que tal el pont? Heu fet alguna cosa aquests dies? Bueno, per aqui estem aprofitant els nostres ultims dies per les terres australianes.

Les ultimes noticies q tenieu eren q haviem d anar a una ultima granja. De fet, hi vam anar, pero no vam passar-hi mes d unes hores... vam fugir rapidament d alla pq la dona era mooolt rara i havia un ambient una mica estrany, ja us explicarem. tota, q vam decidir q el viatge s esta acabant i q el temps es massa valuos per perdre l en llocs q no valguin la pena.

Aquell mateix dia vam tornar a passar la nit amb els companys d Annie's Place i al dia seguent vam agafar una wicked campervan (una nova furgo, ja la veureu) i vam anar cap a kangaroo island, a rebentar el pressupost! aixi q aquests dies hem estat veient foques, koales, ocellets... i dsps de la kangaroo island ara estem fent la great ocean road, impressionant!

Bueno, aixo es tot, rapid pero el preu de l hora d internet no ens dona per mes :)

Petons a tots!
Miriam

3 comentarios:

Aifan dijo...

Aix! Que ja s'acaba!!!
:)

Anónimo dijo...

impresionant!!
colló, no havia entrat fins ara al blog,puta! lo que me perdut! m'heu alegrat el dia, es alucinant. malegro mlt per vosaltres, es fantastic que disfruteu tant.
Finalment, veig miriam, que t'has fet exxxperta en porcs. Ja tu deia jo. jjj
per cert, Xavi, qualsevol diria que ets dalli, entre la barba, el rubiales, les pintes...jajajaj! increible la foto del rifle...en canvi tu miriam, sembles una model que l'han portat a australia per fer un reportatge mu fino de safari...jjj, tens la cara tan presiosa que es impossible veure't netejan-li el morro a un porc.
Genial la del canguro. Que caaaaabrons que sou, vosaltres si que us ho monteu be!
Per cert xavi...fes el favor de no amagar la panxa, que sembla que el neoprè t'estigui xuclan de mala manera...

bueno bueno, vaig a imprirme els textes per poguero llegir amb tranquiliti als meus viatges de trenet. Renfe. Diferent als vostres vaixells, pero...eh! como mola el paisaje ferrovial de castefaaaaaa...con su mar de fondo....

a to esto, i quan penseu venir? perque me da a mi la senseison, que no tornareu, i no pue sé! ara, fijo que repetiu, si jo fos volsltres repetiria mil cops, m'equivoco?


muuuuuah!

Anónimo dijo...

Xiquets!!!
Ja tink ganes de veureus cosinets... Que bé que esteu disfrutant tant, no m'esperava menys de vosaltres, ja falta poquet xk torneu, suposo i espero que no triguem massa en veure'ns,que acabeu molt bé el que us queda... x akí tot molt bé!! l'hortera va creixent i jo continuo ben content...jejeje!!!
Una abrasada!!!
SAlut!!